free templates joomla

Viaplay z wyłącznymi prawami do KSW w Polsce i 9 innych krajach

KSW Viaplay Viaplay uzgodnił długoterminowe partnerstwo z KSW, wiodącą europejską organizacją mieszanych sztuk walki (MMA), aby stać się jedyną platformą streamingową transmitującą na żywo gale KSW w Polsce i 9 innych krajach od grudnia 2021 roku. Wywodząca się z Polski organizacja KSW cieszy się w Polsce wyjątkową popularnością. Od 2022 roku KSW będzie organizować 12 wydarzeń rocznie z udziałem najlepszych polskich i międzynarodowych zawodników MMA.

• Viaplay pokaże na żywo wszystkie gale KSW w Polsce oraz krajach nordyckich i bałtyckich od grudnia 2021 r., a później także w Holandii
• KSW zwiększy liczbę wydarzeń do 12 rocznie od 2022 r.
• Viaplay i KSW wspólnie wyznaczą ścieżki rozwoju utalentowanych zawodników MMA reprezentujących rynki Viaplay, umożliwiając im występy na galach KSW

Pierwszą galą KSW na platformie Viaplay będzie KSW 65, które odbędzie się 18 grudnia. Podczas tego wydarzenia reprezentujący Polskę Mamed Chalidow (bilans 35-7-2) będzie bronił swojego pasa mistrzowskiego w wadze średniej w starciu z Chorwatem, Roberto „Robocopem” Soldiciem (19-3-0), jednym z najbardziej obiecujących europejskich zawodników MMA. Tego samego wieczoru Daniel Torres (12-4-0) i Salahdine Parnasse (15-1-1) zmierzą się w rewanżowym starciu o mistrzostwo wagi piórkowej KSW. Kolejne pojedynki zostaną potwierdzone już wkrótce.

Viaplay i KSW będą również współpracować nad ścieżką rozwoju talentów reprezentujących rynki Viaplay, w tym nad ich udziałem w galach KSW.

Wszystkie wydarzenia będą dostępne w Polsce, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Islandii, Estonii, na Łotwie, Litwie i w Holandii w ramach regularnej subskrypcji Viaplay obejmującej sport. W Polsce transmisje z KSW Viaplay będą wzbogacone studiem premium podczas gali i komentarzem w języku polskim.

Peter Nørrelund, Chief Sports Officer Grupy NENT: „KSW przyciąga zagorzałych fanów, zwłaszcza w Polsce, i jest obecnie czołową formą promocji MMA w Europie. Partnerstwo z Viaplay idealnie zgrało się w czasie z rosnącą od przyszłego roku do 12 liczbą wydarzeń rocznie. Cieszymy się również, że wspólnie z KSW będziemy pomagać młodym talentom MMA w realizowaniu ich marzeń o rywalizacji przed międzynarodową publicznością”.

Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW: „Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Viaplay, począwszy od 18 grudnia i gali KSW 65. Platforma streamingowa Viaplay to niesamowita wartość dla fanów sportu. Chcemy sprawić, by KSW było dostępne dla coraz większej liczby osób w Polsce i Europie. Jestem pewien, że wszyscy fani KSW będą mieli lepsze wrażenia z oglądania i skorzystają na tym partnerstwie”.

Martin Lewandowski, współwłaściciel KSW: „W przyszłym roku wzrośnie liczba naszych imprez, poszerzy się też skład naszego teamu oraz liczba terytoriów europejskich, na których KSW będzie łatwo dostępne. Współpraca z Viaplay daje nam nowe możliwości i pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój KSW. To ważny moment w historii Federacji, który podkreśla nasze zaangażowanie w rozwijanie organizacji. Jestem podekscytowany rozpoczęciem tego partnerstwa i nie mogę się doczekać powitania fanów KSW, nowych i starych, na Viaplay, począwszy od 18 grudnia i gali KSW 65”.

Prawa sportowe Viaplay w Polsce obejmują rozgrywki piłkarskie Bundesligi, Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA, najlepszą hokejową ligę świata NHL i darta PDC, z Premier League w piłce nożnej i serią wyścigową IndyCar od 2022, a także Formułą 1 od 2023 roku. Viaplay będzie też jako jedyna transmitować piłkarskie Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2023.

Należący do Nordic Entertainment Group AB (publ) (NENT Group) serwis streamingowy Viaplay jest dostępny we wszystkich krajach nordyckich, a także w Estonii, na Łotwie, Litwie oraz w Polsce. Platforma Viaplay zostanie uruchomiona w Stanach Zjednoczonych w 2021, a w Holandii - w 2022 roku. Następnie do 2023 roku usługa będzie wprowadzona na czterech dodatkowych rynkach. Zapewniamy dostęp do treści rozrywkowych za pośrednictwem naszych serwisów streamingowych, stacji telewizyjnych i radiowych, a także firm produkcyjnych tworzących treści. Naszym celem jest opowiadanie historii, które poruszają widzów oraz poszerzają horyzonty. Główną siedzibą firmy jest Sztokholm, NENT Group jest notowana na giełdzie Nasdaq Stockholm (‘NENT A’ oraz ‘NENT B’).

Źrodło: Informacja prasowa KSW